Wspieramy procesy biznesowe najnowszą technologią informatyczną

Aplikacja dedykowana dla działu sprzedaży  

Praca sieci przedstawicieli handlowych w branżach FMCG to złożone zagadnienie. Stworzyliśmy system będący narzędziem klasy SFA (Sales Force Automation), by wspierać realizację zadań kadry zarządzającej i przedstawicieli pracujących w terenie. Działa w wersji online, a część funkcjonalności przeznaczona dla przedstawicieli handlowych jest dostępna także na urządzenia mobilne PDA.
 
 

Moduł dla przedstawicieli obsługuje:

  • Zarządzanie klientami
  • Planowanie wizyt
  • Raportowanie wizyt
  • Raportowanie zamówień
  • Raportowanie czynności dodatkowych
  • Raportowanie działań promocyjnych

Moduł dla kadry zarządzającej obsługuje:

  • Przegląd planów i raportów wizyt
  • Przegląd zamówień
  • Podsumowania realizacji planów
  • Podsumowania działalności przedstawicieli